mBank – najlepszy wybór dla e-commerce

Posiadając sklep internetowy musisz mieć konto bankowe. Które wybrać? Jakie będzie dla Ciebie najkorzystniejsze  i dlaczego? Na pierwszym miejscu ciągle plasuje się mBank – jako najlepszy wybór dla e-commerce.

Wybierając bank zwróć uwagę na to, jakie aktywności będą dominować w Twojej działalności. Przykładowo – czy głównie sprzedajesz towary za granicę i w związku z tym potrzebujesz rozliczeń w innej walucie? Czy będziesz korzystał z karty płatniczej czy jednak nie będzie ona konieczna? Czym więc powinien się kierować sprzedawca poszukujący odpowiedniego dla siebie konta?

Szukaj takich banków, które:

– mają zautomatyzowane procesy sprzedażowe,
– oferują usprawnienia w rozliczaniu transakcji,
– ułatwiają dokonywanie zakupów,
– oferują merytoryczne wsparcie w prowadzeniu biznesu.

Konto bankowe, które wspiera przedsiębiorcę

Kontem wspierającym przedsiębiorcę jest mBank, który oferuje specjalny pakiet e-commerce. W zakres jego usług wchodzi:

– obsługa transakcji zagranicznych,
– bramka płatnicza,
– księgowe wsparcie,
– karta firmowa na kampanie na FB,
– system płatności collectowych,
– firmowa bramka płatnicza,
– kantor,
– narzędzia do prowadzenia księgowości,
– możliwość wzięcia kredytu.

mBank

Integracja sklepu z kontem

Aby zintegrować sklep z kontem wystarczy tylko skorzystać z bankowego operatora płatności – bramki Paynow. Panel do zarządzania bramką jest połączony z panelem bankowości elektronicznej. To intuicyjny i spójny system. W panelu mBanku logujesz się tylko raz do systemu – loginem i hasłem, który używasz do bankowości – w przeciwieństwie do innych rozwiązań, gdzie musisz logować się do innych zewnętrznych platform.

Dzięki temu mBank nie tylko zabezpiecza całą transakcję, ale również ułatwia jej rozliczenie. Integracja również jest możliwa poprzez otwarte okno API.

Bank najlepszy dla e-commerce

mBank cały czas plasuje się na pierwszym miejscu. Aż 31 procent posiada konto w mBanku, na drugim miejscu plasuje się ING Bank Śląski (17%), a na trzecim PKO.

mBank – rodzaje kont firmowych

mBank oferuje wiele możliwości, w zależności od Twoich upodobań i potrzeb. Masz do wyboru:

– konto firmowe na start,
– konto firmowe dla spółki,
– konto z pakietem narzędzi dla firm,
– konto firmowe Komfort,
– załóż firmę z mBankiem.

mBank – wsparcie biznesu

mBank wspiera przedsiębiorców w rozwijaniu biznesu nie tylko przez produkty cyfrowe, ale również poprzez kampanię edukacyjną “Cyfrowe rewolucje“. Rozszerz swoje kompetencje korzystając z wiedzy ekspertów za darmo.

Udostępnij:

Pobierz bezpłatny ebook

Jak założyć sklep na Facebooku i Instagramie?

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie zapoznasz się tutaj: polityka prywatności.