netDecor – Jak aplikacja do projektowania wnętrz 3d może zwiększyć Twoją sprzedaż?

Liczba sprzedaży przez internet rośnie. Do 2040 roku dobije do 95% – zdradza Dominik Otto, Sales Product Manager w CAD Projekt K&A. To poznańska firma, która proponuje nowoczesne rozwiązania na rozwijające się potrzeby biznesu online. Dowiedz się, jak aplikacja do projektowania wnętrz 3d może zwiększyć Twoją sprzedaż?

Czym jest aplikacja do projektowania wnętrz netDecor?

Dominik Otto: To internetowa aplikacja przeznaczona do projektowania wnętrz w 3D. Daje ogrom możliwości. Dzięki niej użytkownik może stworzyć własny projekt wnętrz bez wychodzenia z domu. Ma szansę sprawdzić, jak będą wyglądały nowe płytki w łazience, jak zaprezentuje się wymarzone ogrodzenie lub stworzyć całkiem nowy projekt pokoju lub wybranego wnętrza.

Wystarczy tylko podpiąć netDecor do systemu sprzedaży danego sklepu lub producenta. Możliwe jest również wygenerowanie wyceny wykorzystanej już zabudowy.

Dlaczego netDecor może być narzędziem generującym zysk dla branży handlowej?

D.O.: Nasza nowoczesna aplikacja do projektowania wnętrz adresowana jest do klienta biznesowego. W praktyce jednak, to jego klienci będą z niej korzystać. Choć początkowo to pandemia zmusiła konsumentów do większej ilości zakupów online, to trend ten nadal rośnie.

Według badań do 2040 roku 95% sprzedaży odbywać się będzie przez internet. Młode pokolenie już dzisiaj większość spraw załatwia online. Nasza aplikacja jest wyjściem naprzeciw potrzebom przedsiębiorców.

Czyli klient projektuje wnętrza, a producent lub dystrybutor sprzedaje produkty?

D.O.: Dokładnie. Nasza aplikacja pozwala manufakturom i salonom sprzedaży szybciej obsługiwać dane zamówienie oraz przefiltrować potencjalnych klientów. Konsument z kolei ma szansę stworzyć swoją wizualizację wymarzonego wnętrza, a następnie tylko wrzucić wykorzystane produkty do koszyka.

Dzięki temu nie kupuje kota w worku. Zmniejsza to także potencjalne zwroty, bo jego zakupy są mocno przemyślane. Kolejnym atutem aplikacji jest skrócenie czasu pracy projektanta na miejscu w firmie oraz przyspieszenie realizacji zamówienia. Same plusy.

aplikacja do projektowania wnętrz

Jakie wymagania należy spełnić, aby wprowadzić netDecor do swojego systemu sprzedaży?

D.O.: Podstawą jest własna strona internetowa. To ona jest bazą działania naszej aplikacji. NetDecor można spiąć ze sklepem internetowym, co zdecydowanie ułatwi sprzedaż. Nasze rozwiązanie jest już standardem na zachodzie. Nikogo tam nie dziwią planery w sklepach internetowych.

Mamy również propozycję dla przedsiębiorców, którzy nie posiadają własnego sklepu internetowego. W tej opcji klient projektuje sam w domu, a następnie kieruje się do salonu lub konsultuje się ze sklepem i informuje, jakich produktów potrzebuje.

Innym, ciekawym rozwiązaniem jest udostępnienie przez przedsiębiorcę stanowisk do projektowania w punkcie sprzedaży. Dzięki temu zamówienia mogą być przyjmowane od razu na miejscu.

Jak obecnie aplikacja netDecor radzi sobie na rynku?

D.O.: Z netDecora korzysta już obecnie 11 sieci handlowych w Polsce i za granicą, w tym sporo tzw. dużych graczy. Co ciekawe, ich klienci stworzyli łącznie ponad 2,4 mln projektów. Spora liczba!

Z naszych statystyk wynika, że miesięcznie z aplikacji (u naszych partnerów) korzysta ok. 400 tys. użytkowników. Liczby mówią same za siebie. Dają do zrozumienia, że konsumenci potrzebują takich rozwiązań od sklepów internetowych.

Nasza nowoczesna aplikacja do projektowania wnętrz nie jest tylko dla dużych graczy, ale również dla mniejszych firm. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i oferujemy dopasowanie programu do osobistych potrzeb i modelu biznesowego.

Gdzie można przetestować aplikację netDecor?

D.O.: Aplikacja jest dostępna w wersji demo na stronie https://netdecor.cadprojekt.com.pl. Trzeba pamiętać, że jest to wersja z ograniczoną liczbą modeli. Nie ma również możliwości wyceny, ale oprogramowanie pozwala na wykonanie własnego projektu z meblami do salonu lub kuchni .

Użytkownik ma również szansę pobawić się z ogrodzeniami. Zapraszam do kontaktu. Dopasujemy oprogramowanie do Państwa potrzeb. Dane kontaktowe znajdują się na stronie netDecor.

Dziękuję za rozmowę.

dominik otto aplikacja do projektowania wnętrzDominik Otto – Sales Manager z wieloletnim doświadczeniem w branży wyposażenia wnętrz oraz segmentem rynku kuchennego i AGD. Od 2008 roku związany z dziedziną projektowania przestrzeni kuchennych. W ostatnich latach intensywnie współpracował z wieloma architektami oraz studiami mebli, co pozwoliło mu na nieszablonowe myślenie o wnętrzach oraz użytych produktach. Obecnie w firmie CAD Projekt K&A odpowiada za nawiązanie współpracy i wdrożenie aplikacji netDecor.


Więcej szczegółów na:

 

Udostępnij:

Pobierz bezpłatny ebook

Jak założyć sklep na Facebooku i Instagramie?

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie zapoznasz się tutaj: polityka prywatności.