Już 28 kwietnia, o godz. 13:00 eksperci z Ideo Software oraz agencji marketingowej Ideo Force zaprezentują jedną z najważniejszych publikacji dla sektora e-commerce na rok 2022. „Przewodnik: Narzędzia i wtyczki w e-commerce 2022” to wywiady eksperckie oraz głęboki desk research, uzupełnione o prognozy trendów oraz wyniki badań prowadzonych wśród polskich sklepów internetowych. Publikacja objęta jest patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej.
Wyniki badań pokazują, że aż 67% e-sklepów waha się lub opóźnia podjęcie decyzji o wdrożeniu dodatkowych narzędzi w związku z ogromną ilością dostępnych możliwości, bardzo do siebie zbliżonych. W odpowiedzi na ten problem i zapotrzebowanie rynku, stworzony został przewodnik po narzędziach o istotnym znaczeniu dla rozwoju sklepów internetowych.
Raport jest kompleksowym źródłem informacji o dostępnych na rynku systemach. Zawiera zestawienia różnorodnych rozwiązań w 20 kategoriach zastosowania. Znajduje się w nim zbiór trendów obserwowanych jednocześnie przez producentów narzędzi oraz przedsiębiorców e-commerce, a także wyniki badań na temat popularności i satysfakcji przedsiębiorstw z użytkowania wybranych narzędzi.
„Kiedy popatrzymy na ilość wymagań, jakie rynek stawia przed sektorem e-commerce, pojawia się masa pytań i decyzji do podjęcia. Oczekiwania względem branży determinują konkurencyjną pozycję, wysokie wyniki sprzedażowe oraz przyrost grona klientów. Dziś praktycznie na każde z rynkowych wyzwań, funkcjonuje na rynku odpowiedź w postaci licznych systemów, które na wielu poziomach działalności optymalizują funkcjonowanie handlu elektronicznego. Odpowiedni dobór narzędzi staje się tym samym najważniejszym trendem na rok 2022. Wraz z naszym przewodnikiem, proponujemy praktyczny punkt widzenia na wyzwania sektora e-commerce.” – podkreśla Anna Wolanin, Head of E-commerce development w Ideo Software.
Ideo Software zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem zarówno prostych sklepów internetowych, jak i rozbudowanych platform sprzedażowych (w tym B2C i B2B). Ideo Force specjalizuje się w działaniach związanych ściśle z marketingiem online. Wieloletnie doświadczenie obu firm zaowocowało uzupełnieniem dostępnych zasobów know-how z zakresu e-commerce w postaci kompendium, od którego wiele firm może zacząć poszukiwania właściwego dla siebie systemu.
28 kwietnia, podczas premierowego Webinaru wystąpią Marcin Lipiec, E-commerce Key Account Manager w Ideo Software oraz Paweł Szczyrek, Creative & Content Manager w Ideo Force. Porozmawiają na temat systemów wspierających rozwój e-commerce i przedstawią eksperckie insighty w zakresie korzyści, jakie niosą wybrane narzędzia. W tym samym czasie raport zostanie wysłany do uczestników webinaru oraz wszystkich tych, którzy przedpremierowo zapiszą się do pobrania raportu.
Więcej informacji oraz możliwość zapisania się na webinar lub pobrania raportu można znaleźć na stronie: https://www.ideo.pl/e-commerce/narzedzia-e-commerce/raport.html