LUDZKA TWARZ E-COMMERCE na wrocławskiej konferencji ZWIĘKSZ SPRZEDAŻ E-COMMERCE
Co to był za wspaniały dzień w samym sercu Wrocławia. Na konferencję Kamili Gębik ZWIĘKSZ SPRZEDAŻ E-COMMERCE – autorki trzech książek: „PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?”, „PRZYSZŁOŚĆ E-COMMERCE dla fashion i beauty” i „ZWIĘKSZ SPRZEDAŻ E-COMMERCE. Jak skalować biznes fashion i beauty w Internecie?” (www.zwiekszecommerce.pl) przyjechało 150 ekspertów z branży e-commerce z całej Polski, aby spotkać się w bardzo miłej i ciepłej atmosferze. Bo w właśnie w takiej najlepiej wymieniać się wiedzą związaną z technikami i metodami zwiększającymi sprzedaż online.
Rozmawialiśmy o tym, które metody się sprawdzają, na jakie działania postawić, żeby skalować swój biznes w 2025 i rozwijać kategorie produktowe. Ta edycja była mocno poświęcona branży FASHION & BEAUTY. To jedyne tego typu wydarzenie w Polsce. Organizatorka zaprosiła również studentów z Uniwersytetu Ekonomicznego, kierunku e-biznes, aby mogli poznać praktyków biznesu (Uczelnia objęła patronat merytoryczny nad wydarzeniem).
Wszyscy goście spotkali się w hotelu IBIS STYLES CENTRUM i mogli rozmawiać ze sobą przy kawie, która napędza biznesy – monko. PURE POWER od MONKO COFFEE. W tracie konferencji było 9 prelekcji. Agnieszka Filip i Marta Bilińska – Rochewicz opowiedziały o roli contentu w skalowaniu biznesu, Przemysław Pasek o strategii komunikacji, propozycji, wartości – dlaczego to nie technologie sprzedają, Sławomir Spyra opowiedział o tym, jak zwiększyć sprzedaż i zyski dzięki aplikacjom mobilnym, Rafał Sobierajski miał dla nas lekcje od Gigantów, czyli co najwięksi gracze e-fashion robią inaczej w social commerce, Karolina Antonowicz podzieliła się poradami w jaki sposób efektywna komunikacja napędza sukces w e-commerce, a Paweł Fornalski nie tylko zorganizował dla chętnych godzinne indywidualne warsztaty po konferencji, ale opowiedział, jak skutecznie budować e-sklep fashion i beauty i na jakie elementy zwrócić uwagę. Była również prelekcja Miłosza Nowakowskiego o tym jak promować produkty Beauty i Fashion na Digital Shelf, Piotra Wadowskiego o globalnym zasięgu i lokalnej obsłudze DHL i Piotra Adamczyka o mikro trendach i personalizacji w sklepie. Wszystkie te aspekty stanowią ekosystem e-commerce i są bardzo ważne w naszym biznesie.
Wisienką na torcie była debata od praktyków e-biznesu na temat metod zwiększających sprzedaż, którą poprowadził Krzysztof Semp z Profitcrew. W debacie wystąpili: Aneta Kazanowska z Vistuli, Jakub Gierszyński z Polmed, GS1 Polska, dr Karol Rusin z O! Gallery, Maciej Kowalski z Kombinatu Konopnego i Łukasz Wysokiński z InPostu.
W trakcie wydarzenia była premiera trzeciej książki KAMILI GĘBIK – „ZWIĘKSZ SPRZEDAŻ E-COMMERCE. Jak skalować biznes fashion i beauty w Internecie?”, gdzie autorka prezentowała swoje nowe książki – ponad 300 stron wiedzy na temat technik zwiększających sprzedaż online, wywiady z 50 praktykami e-commerce, którzy podzielili się swoim cennym doświadczeniem. Goście mogli znaleźć w publikacji rozdział o psychologii sprzedaży, o technikach zwiększających sprzedaż.
W trakcie wydarzenia były niespodzianki od parterów w welcome packach, takie jak kosmetyki od Awesome Cosmetics, olejki na pamięć i koncentrację z CBD od Kombinatu Konopnego, gadżety od Samba.ai czy Shoper. Była również możliwość wygrania jednego z trzech wideorejestratorów – najnowszy model od marki prido.pl. Wszyscy goście zjedli razem przepyszny obiad polski w formie bufetu.
Po konferencji, 50 praktyków e-commerce spędziło miły wieczór, after party na Starym Rynku w Niewinnych Czarodziejach 2.0 przy koncercie na żywo. Networking trwał do późnych godzin, a konferencja ZWIĘKSZ SPRZEDAŻ E-COMMERCE otrzymała ocenę 5/5 po zebraniu 32 opinii od gości na TrustMate.
Organizatorka planuje kolejną edycją na początku października 2025. Bądźcie czujni – www.sprzedawajwiecej.com
BIO ORGANIZATORKI:
KAMILA GĘBIK – CEO KAMMEDIA.PL pomysłodawczyni i organizatorka konferencji :”Zwiększ Sprzedaż E-Commerce”, „Przyszłość e-commerce”, „E-commerce na wodzie” i „Napędzamy e-commerce”.
Autorka książek: „PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?” i „PRZYSZŁOŚĆ E-COMMERCE dla fashion i beauty”, które wydała jako self-publisher. W październiku była premiera jej trzeciej książki: „ZWIĘKSZ SPRZEDAŻ E-COMMERCE. Jak skalować biznes fashion i beauty w Internecie?”, o której opowie Wam zaraz więcej. Możecie wszystkie trzy kupić dzisiaj na konferencji w promocyjnej cenie.
Szkoli, uczestniczy w spotkaniach: live, webinarach i podcastach e-commerce. Laureatka Polskiej Nagrody Inteligentnego Rozwoju 2023 w kategorii Kobieta Przyszłości za łączenie wysokich umiejętności organizacyjnych oraz niekonwencjonalnych rozwiązań dla branży e-commerce, a także pozytywne podejście do upowszechniania dotychczasowych wyników przedsięwzięć wśród całego społeczeństwa. Laureatka nagrody LIDER INTELIGENTNEGO ROZWOJU 2024. Została nominowana do nagrody gospodarczej Europejskiego Ośrodka Rozwoju Gospodarki 2024 „CHAMPION BIZNESU” za wybieganie myślą w przyszłość, pionierskie projekty, niezwykłe rozwiązania oraz liczne sukcesy, nominowana do tytułu: „Lider Inteligentnego Rozwoju 2024”, „Kobieta e-commerce 2023” w kategorii najlepszy start-up roku i „Kobieta e-commerce 2022” w kategorii innowacyjność, została „osobowością miesiąca” serwisu wartoznac.pl. Tworzy artykuły eksperckie do takich magazynów, jak: „Forbes Polska”, „ICAN Managment Review”, „E-commerce & digital marketing”. Prowadzi kącik ekspercki e-commerce na serwisach naszemiasto.pl i e-com inspiracje.
O jej książkach pisały takie media jak: Forbes Polska, Grupa Wirtualna Polska, Money.pl, WhitePress®, FashionBiznes, NowyMarketing, Marketer+, Sprzedaż 24, ICAN Institute, My Company Polska, Media Marketing Polska (MMP), E-commerce w Praktyce , E-commerce &digital marketing, Avanti, Akademickie Radio Luz, lubimyczytac.pl, sukcespisanyszminka.pl, digitalx.pl, Ecomersy.pl, Ican Managment Review Polska, Harbingers, mobiletrends.pl, commercetrends.pl, szef-sprzedazy.pl, Rzeczpospolita.