Czego dziś szuka i oczekuje klient w świecie online? Jakie funkcjonalności są kluczowe dla rozwoju e-sklepu B2B i jaka jest rola handlowca w tym sektorze? Na te i inne pytania już 28 kwietnia o godz. 11:00 odpowiedzą eksperci firmy Saly, tworzącej platformę e-commerce B2B wspierającą sprzedaż i optymalizację procesów biznesowych.
Podczas bezpłatnego webinaru, wszyscy zainteresowani otrzymają solidną dawkę wiedzy na temat rozwoju sprzedaży B2B online. Spotkanie poprowadzą Mateusz Banaś – Head of Sales oraz Barbara Wyroba – Marketing Manager w Saly. Patronat nad wydarzeniem objęła Izba Gospodarki Elektronicznej.
Podczas webinaru eksperci odpowiedzią m.in. na pytania:
– Czy zakupy klientów biznesowych mogą być równie oczywiste i proste, jak te dla klienta końcowego?
– Czego szuka i oczekuje klient B2B w świecie online?
– Jak skłonić klientów do częstszych i większych zakupów online?
– Czemu e-sklep B2B nie może być kopią tego dla B2C?
– Jakie funkcjonalności są kluczowe dla rozwoju e-sklepu B2B?
– Jak zmienia się dziś rola handlowca w handlu B2B i jakie korzyści niesie to dla biznesu?